Total Pageviews

Welcome to my blog ^_^

Assalamua'laikum...
I hope you guys will enjoy it... Any ideas & oppinions, I hope you can share it with me...

Saturday, November 19, 2011

Sumpah yang telah aku laungkan...

Sumpah yang telah ku laungkan,
Aku genggam dengan erat,
Biar apa yang datang,
Tidak akan aku goyang,
Aku bersumpah,
Akan menjaga keselamatan dan maruah keluargaku,
Biar hati yang menjadi saksi,
Biar jasad yang menjadi saksi,
Biar darah yang mengalir menjadi saksi,
Jika ada yang berani menggoncang akan sumpahku ini,
Maka bersiap sedialah untuk berhadapan dengannku,
Sumpah yang ku laungkan ini bukan mainan,
Sumpah yang akan aku genggam dengan erat sampai akhir hayatku,
Selagi hayat dikandung badan,
Selagi jasad mampu bertahan,
Selagi tenaga bergelora dalam diri ini,
Aku bersumpah akan menjaga keselamatan dan maruah keluargaku,
Biar jasad yang binasa,
Biar darah yang mengalir,
Biar keringat yang mencurah,
Aku akan tetap dengan pendirian dan sumpahku...

Ditulis oleh,
Muhamad Azrul Bin Zainuddin

No comments:

Post a Comment