Total Pageviews

Welcome to my blog ^_^

Assalamua'laikum...
I hope you guys will enjoy it... Any ideas & oppinions, I hope you can share it with me...

Friday, March 4, 2011

Maafkan Aku

Maafkan aku jika aku ada melakukan kesalahan,
Maafkan aku jika aku telah melukakan hatimu,
Maafkan aku kerana aku tidak menyedari kesalahan yang telah aku lakukan,
Aku hanya insan biasa,
Insan yang tidak boleh lari dari melakukan kesilapan,
Tegurlah aku jika aku ada melakukan kesalahan,
Aku hanya insan biasa,
Insan yang tidak dapat menyedari atas kesalahan yang aku lakukan,
Aku hanya insan biasa,
Insan yang bisa melakukan kesilapan dengan sengaja mahupun tidak sengaja,
Teguran yang diberikan,
Mungkin bisa dapat mengubah diriku ini,
Mungkin bisa memotivasikan diriku ini.

Written by,
Muhamad Azrul

No comments:

Post a Comment