Total Pageviews

Welcome to my blog ^_^

Assalamua'laikum...
I hope you guys will enjoy it... Any ideas & oppinions, I hope you can share it with me...

Tuesday, March 29, 2011

Peperangan yang penting...

Hanya beberapa detik sahaja lagi...
Walaupun bagi sebilangan pejuang yang lain mengatakan ianya masih lambat,
Bagi diriku ia semakin hampir dan hampir...
Gentar, sungguh gentar dengan peperangan ini...
Dalam fikiranku ini,
Aku berfikir,
Sudah bersediakah aku?
Cukupkah segala persiapan yang telah aku lakukan?
Sudahkah aku siapkan segala kelengkapanku?
Bagaimana pula dengan kekuatan rohani dan fizikalku?
Tidak tenang hatiku apabila memikirkan hal ini...
Walaubagaimanapun, aku harus persiapkan diriku ini untuk menempuh peperangan ini...
Mudah-mudahan akanku kecapi kejayaan dalam peperangan yang sungguh bermakna ini...
Amin...

( Peperangan yang aku maksudkan itu ialah Final Exam ) hehehe :)

No comments:

Post a Comment